احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي

admin | 2013.02.27 - 4:58 - أخر تحديث : الأحد 7 يوليو 2013 - 8:48 صباحًا
ارسال
لا تعليقات
قراءة
شــارك
احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي

احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي

احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي 2014

احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي

 


حمار شاف حصان قال اخ لو اني مخلص الثانوية
حمار بيقول لخطيبته امتى هنتجوز ياحمارة قالت له لما تحسن الفاظك ياحيوان
ببياع في القطر لما بينادي بيقول ايه ؟ : صلى على رسول الله ، لا بنشحت و لا بنقول لله ، معايا اللبان و اللي ما بانش ، معايا اللباس و اللي ما باسش ، معايا أستك ياباني تمطه يرجع لك تاني ، معايا فلاية تطلع لك القملاية و تقولك دكر و لا نتاية ، معايا طبق صيني ما ينكسرش ، اللي يكسر واحد أطلع له ربع جنيه ، اللي يكسر اتنين اطلع له نص جنيه ، اللي يكسر التالت اطلع تلاتة ديك امه
الصحفي: وحضرتك إزاي بتعرف إذا كان المريض مجنون فعلا ولا مجرد تعبان نفسيا
الدكتور: بنعمله إختبار البانيو
الصحفي: واللي هو ؟
الدكتور: بنملى البانيو ميّه على آخره … وندي المريض معلقة وكوباية وجردل … وبنقوله فضيلنا البانيو ده من الميّة
الصحفي: وطبعا لو استخدم المعلقة أو الكوباية يبقي مجنون لإنه المفروض يستخدم الجردل
الدكتور: مممم … هو عامة، العاقل حيرمي ده كله ويشيل سدادة البانيو … تحب اوضتك على الشارع ولا بتبص على الجنينة ؟؟
تم طرح مناقصة لصيانة سور البيت الابيض
تقدم 3مقاولين امريكاني و مكسيكي و مصرى للمناقصة
الامريكاني اخد مقاسات السور و تقدم بسعر 900 دولار
سأله مسئول البيت الابيض: ليه 900 دولار
قال : 400 دولار خامات+ 400 دولار عمالة و 100 دولار مكسب
و المكسيكي اخد مقاسات السور و تقدم ب 700 دولار للمناقصة
لما سأله قال: 300 دولار خامات+ 300 دولار عمالة و 100 دولار مكسب
أما المصرى فراح من غير ماياخد أي مقاسات و قال للمسئول: أنا هاخد 2700 دولار في الحوار دة
المسئول رد علية و قالة: ليه يا عم كل ده
رد علية المصرى و قالة: 1000 دولار ليا و 1000 دولار ليك و نجيب المكسيكي يعمل الشغلانة بـ 700
واحد صعيدي في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة .
صعيدي فتح محل جواهرجى عمل أول يوم ببلاش .
صعيدي سافر بره خمس سنين متواصلة لما رجع القاهرة لقاهم بيحتفلوا بسبوع أبنه بقى ماشى فرحان أوى ويقول موجودين بنخلف مش موجودين برضه بنخلف .
صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب
صعيدي عايز يروح حفله تنكريه بعت أخوه .
صعيدي مفتاح عربيته ضاع ميكانيكي جه فتحاله بطفاشه تاني يوم عمل نسخه من الطفاشه .

1-مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

2-مرة واحدة بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم … راح قايلها : لازم عضت لسانها بالغلط

3-عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتلو بنظرت غضب…قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر

4-واحد بيقول لصاحبه :امبار ح خليت مراتي تركع علي رجليها….قله صحبه ليه؟…قاله كانت بتقولي اطلع من تحت السرير

5-واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

واحد بتاع فيديو جيم مات كتب علي قبره جيم أوفر
ذات مومنت :
لما ابوك يشتمك ويقولك يا “ابن الكلب”
U FeeL LiKe
ما تقولش علي نفسك كدا يا حج دا انت جمييييل
كان هناك رجل يشرب بيده اليمنى
فمر عليه رجل فسأله: هل انت أيمن
فقال لا: أنا محمود
فضحك الاثنين والثلاثاء والاربعاء والخميس
مرة واحدة ست بتقول لجارتها الحقيني يا أم محمد بعت جوزي يجيبلي
ملوخية راح مخبوط بأتوبيس … يالهوي وعملتي إية .. عملت بامية وامري لله
يقول المثل الفيسبوكي :
لولا وجود العاهات مكانش هيبقى في بلوكات
ﺍﻟﺒﻨﺖ تتكلم ﻣﻊ ﺻﺎﺣﺒﻬﺎ ﻑ ﺍﻟﺘﻠﻴﻔﻮﻥ ﻭﺗﻘﻮﻟﻪ : ﺣﺒﻴﺒﻲ ﺍﻧﺎ ﺍﺗﺼﺪﻣﺖ ﻑ ﺑﻨﺖ ﺧﺎﻟﺘﻲ .. ﻃﻠﻌﺖ ﺑﺘﻜﻠﻢ ﻭﻻﺩ ﻭﺑﺘﺨﺮﺝ ﻣﻌﺎﻫﻢ ﻭﺍﻫﻠﻬﺎ ﻋﺮﻓﻮﺍ
اﺩﻩ ﻋﻠﻲ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻧﻚ ﺑﺘﺘﻜﻠﻤﻲ ﻣﻊ ﻣﻔﺴﺮ ﺍﺣﻼﻡ ﻳﺎ ﺍﻭﺧﺘﺸﻲ ؟
ﻻ ﻭﺍﻟﻠﻲ ﻳﻘﻬﺮﻙ ﺗﻼﻗﻲ ﺍﻟﻮﺍﺩ ﻳﺮﺩ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻭﻳﻘﻮﻟﻬﺎ ﺍﺑﻌﺪﻱ ﻋﻨﻬﺎ ﺍﺣﺴﻦ ﺗﺒﻮﻅ ﺍﺧﻼﻗﻚ
هااااار اسووود
واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة
غبي لقى مراتو مع واحد في البلكونه
. سأله:
إيه اللي جابك هنا ؟؟؟؟؟
قالو: أنا عسكري مظله ونزلت بالغلط!…
الغبي: يا أخي اتدرّبوا كويس… امبارح لقيت اتنين في البانيو
وقالولي احنا ضفاده بشري
في مجموعة بخلاء مشوا على الكورنيش لقيوا لوحة مكتوب عليها منطقة
قروش قاموا كلهم نطوا في البحر
حمكه فرنسيه أعجبتني
بس مسحتها لأنكم مش بتعرفوا فرنسي !
ولا عربي
والدليل اقرأ أول كلمة
لماذا سميت السويس بهذا الاسم
ﻭﺍﺣﺪ ﻳﻘﻮﻟﻠﻲ : ﻋﺸﺎﻥ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻛﺎﻧﺖ ﺑﺘﻤﺸﻲ “ﺑﺴﻮﻳﺲ ﺑﺴﻮﻳﺲ”
ﺃﻗﻮﻟﻪ : ﻻ ﻳﺎ ﺃﺑﻮ ﻟﺴﺎﻥ ﻃﻮﻳﻞ .. ﻻ ﻳﺎ ﺃﺑﻮ ﻟﺴﺎﻥ ﻃﻮﻳﻞ
ﺩﻩ ﻋﺸﺎﻥ ﻛﺎﻥ ﺳﺎﻛﻦ ﻓﻴﻬﺎ “ﺍﻟﺴﻮﻳﺲ”ﻋﻄﻴﻪ
خبيث دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل
الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج
ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم
الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال
له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم
على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الخبيث قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول لو سمحت.
أسباب لبس النظاره الشمسيه لدى البنات
1% حمايه من الشمس
19% عشان الاستايل
80% علشان تبص على اى ولد يعجبها من غير ما ياخد باله
ماما بتقولي اغسلى التلاجه من جوه
هم الضيوف هيقعدوا ف التلاجه يعني O.o
حاجه تشل
طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت
السجادة لاقيتك جيت … راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة… يومين و
لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك 22- 12
إيــه الفــرق بيــن الهبــل والرعــب ؟؟!
الهبــل إنــك تزغــزغ وآحــد ميــت
بــس الرعــب بقــى إنــه يضحــك
سؤال لولوى ؟ علل
هـــو بوجي و طمطـــم,,إخوات ولا صحاب ولا متجـــوزين ولا إيه ظروفـــهم مع بعـــض.
واحد قال لخطيبته أنتي لبن أنتي قشطة أنتي حليب أو أقلك ؟ أنتي البقرة
كلها
سحقا لمجتمع
يظن أن من يأكل “سيريلاك”
طفـل
طب وربنا طعمه حلو
فاكرين لما كنا بنسمع أغنية أخاصمك آه وكنا فاكرينها قليلة الأدب
كانت أيام جميله والله
غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه …. دخل يسأل
هي ضد الماية ؟؟
في بنت قالتلي
عمرك شفت حساب فيسبوك
بدون صورة !!
قلتلهازاى يعني ؟!
قالتلي : استنى افرجك !
وعملتلي بلوك ,, بس فعلاً يا أخي مفيش صــورة
يخرب بيتها !!
وكلو بس لاني سألتها :لون بشرتك ايه
قالتلي : بيضة
قلتلها : مقلية و لا مسلوقة
-زوج نذل مصاب في السرطان وهو على فراش الموت يقول لإبنه : اذا انا مت لا تقول ابويا مات بالسرطان قلهم انا مت بالإيدز علشان لحد يتزوج امك

-في قسم الولادة وضعت سيدة خمسة اطفال مرة واحدة ولما جاء زوجها مستفسرا قالت له الممرضة لقد رزقت ببنتين وثلاثة اولاد فرد الزوج انا مخطىء لانني تزوجت ابنة تاجر الجملة

-الزوجة: لابد من طرد السائق لأنه كاد أن يقتلني ثلاث
مرات بتهور
الزوج : لا ياحبيبتي بل نعطيه فرصة أخيره

-واحد بيقول لصاحبه : شايف الست اللى واقفة هناك دى
؟بتضرب كل يوم جوزها
بالجزمة !! .قال له : و عرفت ازاى ؟؟رد : اصلها مراتى

-مدير مدرسة اتزوج مديرة مدرسة وزعو على المعازيم أرقام جلوس

-مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

 

 

 


عشان تعرفوا انكوا غاليين

كلام مظبووط

صح

انا كدا


احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي-2014+اجمل النكت عن الازواج والزوجات-نكت مصريه جديده جدا افضل النكات المصريه المضحكه (حديثه)2013-نكت للمتزوجين 2013-اساحبي 2013, اخر تووبيكات ساحبى-

 

احلى واجدد نكت 2013 – كوميدي